Od lipca tego roku za obsługę programu Dobry Start odpowiada ZUS. Wnioski można składać do 30 listopada wyłącznie drogą elektroniczną – za pośrednictwem platformy PUE ZUS, portalu Emp@tia oraz bankowości elektronicznej. Im wcześniej złożony wniosek, tym szybciej 300 zł trafi na wskazany numer rachunku bankowego – do końca września w przypadku wniosku złożonego do 31 sierpnia, lub w ciągu dwóch miesięcy od wpłynięcia wszystkich dokumentów.
Świadczenie z programu Dobry Start przysługuje raz w roku na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych dla dziecka uczącego się w szkole do ukończenia przez nie 20. roku życia lub 24 lat w przypadku dzieci z niepełnosprawnościami.
Do Urzędu Gminy przyjedzie pracownik ZUS, by pomóc wypełniać wnioski na Dobry Start.
Terminarz wizyt pracownika ZUS:
27.07 - godz. 10.00 - 13.00
3.08 - godz. 10.00 - 13.00
10.08 - godz. 10.00 - 13.00
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025